fbpx
Chatbot Marketing

Chatbot-ul, viitorul unei afaceri de succes

Dacă ţi-ai deschis o afacere şi vrei să îi creşti potenţialul pe zi ce trece, atunci ai ajuns în momentul potrivit, la locul potrivit. Îţi vom detalia mai jos ce este un chatbot, cu ce te va ajuta şi bineînţeles care îi sunt avantajele. Continua dezvoltare tehnologică a făcut ca social media să fie astăzi una dintre cele mai puternice platforme de socializare din lume! Milioanele de oameni o folosesc zilnic, încercând să aibă parte de entertainment dus la cote maxime precum şi de promovarea propriului lor business.

Cu siguranţă că şi tu te numeri printre aceşti norocoşi dacă ai ajuns pe pagina noastră. Timpul nu este suficient pentru cei ce posedă un domeniu de activitate, iar costumer service-ul poate deveni mai costisitor dacă angajezi. Te-ai gândit vreodată cum poţi face mai mult profit cu mai puţini angajaţi în mediul virtual? Răspunsul este dat de un chatbot! Iar acum vom intra mai mult în detalii cu tine, pentru a înţelege principalele atribuţii ale acestuia. Să începem!

Ce este un chatbot?

Viitorul tău în afaceri sau cel mai bun prieten virtual.

Teoria spune că un chatbot este un roboţel de chat, gata să poarte conversaţii atât cu tine cât şi cu posibilii clienţi. El poate comunica prin mesaje. Facebook a introdus această modalitate pentru utilizatorii săi – doar pe aplicaţia Messenger. Practic, acest roboţel mimează arta conversaţiei cu cei interesaţi de afacerea ta. Astfel, nu vei mai avea nevoie de angajarea unui ajutor de nădejde. În plus, vei putea câştiga timp preţios şi vei economisi bani pe care îi poţi investi mai departe în afacerea pe care o conduci.

Istoria chatbot-ului

1950 – Alan Turing a teoretizat faptul că o maşină inteligentă trebuie să poată purta o conversaţie raţională cu oamenii. Această teorie a stat la baza formări chatbotului.

1966 – A luat naştere Eliza, un roboţel capabil să răspundă întrebărilor. Aceasta avea doar răspunsuri date de script.

1972 – Parry şi-a făcut apariţia, simbolizând un om schizofrenic. Această invenţie a fost mult mai puternică in comparaţie cu Eliza. Cu el s-a născut o strategie tehnologizată a conversaţiei.

1988 – Jabberwacky a fost primul chatbot programat online pentru a putea purta o conversaţie „amuzantă” cu internauţii.

1992-2006 – Inteligenţa Artificială a evoluat, începând să poarte conversaţii de înaltă calitate cu fiecare om în viaţă.

2010-2016 – În aceşti ani şi-au făcut apariţia cele mai iubite chatboturi din lume: Siri, Google Now, Alexa, Cortana, Messenger ChatBot şi Tay.

Ce face un chatbot?

Imaginează-ţi că vei primi întrebări despre produsele sau serviciile oferite de tine, iar cererile sunt mult prea multe. Infernal, nu? Customer support-ul nu va reuşi să poată da un răspuns în timp record şi va lăsa clienţi în așteptare până când vor putea primi informaţia cerută. Precum ştii, aşteptarea poate să îţi scadă drastic numărul de clienţi. Astfel, cea mai uşoară metodă prin care poţi vorbi în același timp cu mai multă lume este implemetarea unui chatbot.

Aici vom interveni noi, vom programa chatbot-ul cu întrebări şi răspunsuri potrivite pentru fiecare cerere venită din partea celor interesaţi de afacerea ta sau de produsele pe care le vinzi. Prezenţa unui chatbot pe pagina web este indispensabilă unui bussines de succes!

Acum că ai înţeles aceste aspecte esenţiale, îţi putem explica care sunt cele mai puternice avantaje ale Inteligenţei Artificiale pentru Messenger Marketing.

  • Este în pas cu trendul – Nu este un secret faptul că Facebook Messenger este una dintre cele mai folosite aplicaţii de către oamenii din întreaga lume, ceea ce înseamnă că ai şanse de peste 70% de a vinde mai multe produse sau servicii în mediul online. Astfel, vei putea avea garanţia formării unei comunităţi stabile pentru business-ul tău. Integrând astfel chatbot-ul în una dintre cele mai puternice platforme online îţi vei putea promova afacerea.
  • Complementează perfect costumer service-ul – Nu uita că un roboţel virtual îţi poate aduce clienţi noi, prin răspunsurile perfect formulate pentru fiecare cerere în parte.
  • Este valabil 24/24 – Inteligenţa Artificială face ca totul să fie uşor! Da, ai auzit bine! Programul de lucru normal este de până la 8 ore, nimeni nu va sta 24/24, decât un chatbot!
  • Creşte încrederea clienţilor tăi – Fiabilitatea şi rapiditatea unui răspuns corect va spori întotdeauna încrederea în serviciile oferite de tine.
  • Este mai aproape de tot ce înseamnă Global Market – Fie că ai o afacere mare sau una mică, vânzările tale pot creşte instant cu ajutorul unui chatbot. Astfel te vei putea bucura de o audienţă mare care poate apela în orice secundă la serviciile tale.
  • Economiseşte costul unui angajat nou – Fii un businessman inteligent şi investeşte mai mult în viitorul afacerii tale! Salvează-ţi resursele pentru oportunităţi mari! Chatbotul este opusul metodelor tradiţionale şi promovează viitorul unei afaceri de 5 stele.
  • Monitorizează răspunsurile, întrebările şi parcursul clientului pentru produsele oferite de tine – Prin acest serviciu oferit de un chatbot, vei putea beneficia de un grafic exact al activităţii robotului precum şi de mesajele şi cererile fiecărui client în parte. Acest lucru îţi va uşura munca încet şi sigur. Timpul este foarte preţios, bucură-te de el din plin!
  • Automatizarea puterii de muncă – Ştiai că chatbot-urile pot automatiza acum sarcinile care trebuie făcute frecvent de orice angajat de al tău? Acum există numeroși roboți care automatizează task-urile repetitive, uşor, într-un mod sigur şi extrem de rapid. Acest lucru ajută oamenii să economisească timp și să fie mai productivi, concentrându-se exact pe dezvoltarea continuă a propriului business.
  • Asistent personal – Oamenii pot apela oricând la un chatbot pentru a cere sfaturi, recomandări sau pur şi simplu răspunsuri pentru anumite întrebări. Acest lucru va permite oricărui utilizator să stabilească o conexiune personală cu chatbotul tău! 

Ţine minte că în zilele noastre, un chatbot nu reprezintă numai Inteligența Artificială, ci chiar viitorul unei afaceri puternice. Fă-te remarcat cu cel mai prietenos roboţel conversaţional şi începe să îţi creşti audiența chiar de astăzi, alături de noi! Vizitează secţiunea preţuri şi fă-ţi o idee despre tot ce îţi oferim! Te aşteptăm cu drag.

Laurențiu Barbu
Social Media Specialist
Tel. 0769.656500
laurentiu.barbu@socialmedia.ro

,

2 comentarii.

Meniu

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.